Online boekhouden

Uw boekhouding online regelen, biedt enorme voordelen. U selecteert eenvoudig de informatie die u op een bepaald moment nodig heeft en krijgt snel inzicht in uw cijfers. Uw financiële administratie bijhouden, kan bovendien op elk moment.

Gosens Accountancy en Administraties geeft u de vrijheid in de wijze waarop u uw boekhouding wilt inrichten. Wij kunnen u op drie manieren bijstaan:

  • U verzorgt uw boekhouding zelf, in een pakket naar keuze en binnen uw eigen bedrijf. Wij controleren de gegevens enkel voor u op juistheid en volledigheid.
Offerte aanvragen
  • U verzorgt uw boekhouding in het administratiesysteem van Gosens Accountancy en Administraties. U voert zelf alle gegevens in, wij controleren deze op juistheid en volledigheid. De boekhouding verloopt via het systeem Twinfield. U heeft toegang via een beveiligde omgeving op internet.
  • U besteedt uw boekhouding volledig aan ons uit door maandelijks alle relevante documenten aan ons over te dragen. Wij verwerken ze in ons administratiesysteem Twinfield. Uiteraard kunt u ook hierop inloggen en realtime inzicht krijgen in de financiële situatie van uw bedrijf. Aanlevering kan digitaal op veel manieren (Dropbox, Evernote, Google drive, We Transfer) of op papier in een ordner.

In alle bovenstaande gevallen geldt dat wij niet alleen zorg dragen voor een juiste verwerking,  maar ook uw cijfers analyseren. Daarmee zijn we in staat om u proactief te informeren over kansen en bedreigingen in uw financiële situatie, zodat u daarop kunt inspelen.

Administratiesystemen

Zelf werken wij met het administratiesysteem Twinfield. Maar wij kunnen ook prima uit de voeten met andere systemen, zoals Exact online, E-Boekhouden, Unit4 online, Snelstart, Mamut, Reeleeze, SAP, Unit4 Accounting, Informer, Afas, WeFact en Cash.

We maken tevens gebruik van Basecone, een hoogwaardig verwerkingssysteem van facturen en documenten voor accountants, bedrijven en ondernemers. U stuurt u facturen vanuit de mail rechtstreeks door naar een voor u uniek emailadres in ons systeem. Basecone herkent automatisch aangeleverde facturen, verzorgt (eventueel) de autorisatie, stelt een online dossier op en zorgt zo voor een continu bijgewerkte boekhouding. Het integreert moeiteloos met boekhoudsystemen, waaronder Twinfield. Voor meer informatie, zie www.basecone.com.